PernieBernie

Bildextra från äventyrsbadet

Hallå!
Igår var Vajb, Lucas och jag i Huddinge och badade. Efter dagis så klart, det hade gått bra på dagis igen vilket är skönt. Igår åt Lucas lunch där för första gången :)
Det var mysigt att bada, även om det var mysigare när det var mindre folk som sist. Vi käkade i cafét i simhallen och jag blev (förmodligen) stucken av en geting för första gången i mitt liv! Det bara stack till när jag skulle torka mig och sen gjorde det ASONT jättelänge. Var helt rött och svullet, fy fan! Här är en bild så ni förstår hur illa det var    ;D



Lucas älskar verkligen det där stället, igår ville han åka den största rutschbanan om och om igen... Vajb och jag fick turas om att åka med honom. Kolla här när Vajb åker med honom



Här är lite bilder från badet, jag var duktig och fotade lite innan jag plaskade själv :)

    

     

     

Idag var det dagis igen och det hade gått bra. Pratade med personalen och de trodde att inskolningen ska vara klar på fredag. Annars har vi haft en lugn och skön dag Lucas och jag. Handlade på Willys, Lucas sov i två timmar, vi promenerade till fåglarna och matade dem och sen har vi lekt lite mellan middag och bad.
Imorgon ska Lucas vila på dagis så jag ska inte hämta honom förrän halv två! Oj oj hur ska det gå utan min lilla plutt så länge?! Ha ha ja vi får väl se....

Avslutar med några bilder från häromdagen när jag och mina killar bakade kladdkaka. Första gången Lucas hjälpte till att baka och det ÄLSKADE han. Både att röra, provsmaka och att slicka tallriken ;)

     

     

PS. Idag var min kompis Caroline med i TV. Jag satt bänkad och var jättenervös innan det satte igång, nästan som att det var jag själv som skulle vara med i tv-soffan ha ha! Här kan ni kolla om ni missade det i morse. DS.

Kommentarer
Postat av: Lyckan

Oj va kul ni verkar ha haft! Va synd att jag inte kunde vara med!

2008-08-28 @ 11:37:17
URL: http://mikaellyck.blogg.se/
Postat av: vajb

haha!! filmade du oxå!! :-) kramis

2008-08-29 @ 00:46:09
Postat av: Caroline

Haha, vilka underbara badbilder. Världens sötaste Lucas!

2008-08-29 @ 08:24:20
URL: http://engvall.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0