PernieBernie

Fynd

Idag är sista dagen på semestern. Vädret ska inte bli nåt vidare även om det ser helt ok ut just nu, så det får bli en riktigt lugn hemma-dag. Planen är att både Lucas och jag ska gå och vila snart. När vi vaknar blir det promenad och sen åka till Willys och handla. Micke jobbar till 17 så jag tänkte ha middag klar tills han kommer hem och sen blir det nog en lugn myskväll i soffan med film och godis. Imorgon börjar både jobb och diet!

Igår var Vajb här och vi var vid Kottlasjön och badade. Kottlasjön är mycket mysigare än Fågelöuddebadet dit vi åkt förut. Mycket mindre och bättre strand.

     

När det började komma regnmoln på himlen packade vi och drog hem. Gick och kollade på rean här i centrum, jag hittade en bikini som jag gillar jättemycket! Inte ofta jag hittar en storlek som passar mig..


Den blir fin i Thailand :)

Sen hittade Vajb en jättefin vit klänning åt mig! På rean dessutom, hon hittade oxå en klänning och det var tag2betalaför1 så det blev 50:- per klänning! Ha ha vore det inte komiskt om jag bestämmer mig för att ha den på bröllopet, en klänning för 50 spänn?! Så här ser den ut, väldigt enkel men jättefin! Och det är ju enkelt jag är ute efter..


Vad tycker ni??


Efter att vi fyndat gick vi och köpte lite vitt vin och sushi som vi gick hem och åt. Supergott!
Sen gjorde Vajb slingor på mig. Det blev lite ljusare men vi funderar på att göra om det och lägga mer krut högst upp på huvudet. Vi får se, det är jättefint nu oxå.
Efter att Lucas somnat och Micke kom hem från jobbet kollade vi på Wanted, en ny film med Angelina Jolie. Jag tyckte inte den var så bra och jag somnade flera gånger... :)

Är inne i en Sex and the city-period, sträck-kollar på alla mina dvd-boxar. Just nu är jag på tredje säsongen, det är så bra och det känns som jag kan se alla avsnitt hur många gånger som helst!!! I love it!

Nä nu ser Lucas trött ut, dax att vila lite. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Den ser jättefin ut - men kan du inte plåta den med dig i? Så ser man lite bättre. :-)

2008-08-02 @ 21:32:07
URL: http://engvall.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0