PernieBernie

Domino

Oj vad mycket vi har hunnit med idag!
På förmiddagen var jag på vårdcentralen med Lucas som har fått svamp i ljumskarna och underlivet, stackarn, så nu har vi fått salva.
Var hemma och åt lunch innan Lucas och jag åkte till gamla stan för att vaccinera oss.
Tog spruta för Hep. A.
Sen promenerade vi till Gallerian där vi kollade i lite affärer, köpte några julklappar. Hade dock velat hitta lite mer saker så jag är inte riktigt nöjd. Men nu har jag bara klappar till Micke kvar, och han önskar sig inget så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Hoppas på att det ska ramla ner nån bra idé i huvudet på mig helt enkelt. :)
Mötte upp Vajb och tog en fika innan Lucas och jag tog pendeln hem. Mötte upp Sara och gick och handlade sushi som vi tog med oss hem, köpte pizza till Micke på vägen.
Sen har Sara och jag lekt med Lucas ända tills han gick och lade sig, så han stortrivdes av alla uppmärksamhet :)
När han somnat öppnade Sara och jag en flaska vin som vi delade på och satt och snackade gamla minnen.
Det är verkligen underbart att minnas saker ihop som man nästan glömt bort, och inse vilket roligt liv man levt!
Som vanligt sa vi att vi måste träffas oftare eftersom vi alltid har så kul när vi väl ses, så jag hoppas vi kan bättra oss.

Nu har Sara åkt hem och jag har suttit klistrad framför datorn och kollat på olika domino-klipp. Lucas fick ett mini-domino av sin mormor som vi leker med ganska ofta, och då började Sara och jag att prata om hur häftigt det faktiskt går att göra med domino. Så kollade vi på Youtube och på den vägen är det..
Den coolaste och finaste vi såg av alla klipp är ändå den här:  (på holländska men det är inte talet som är intressant, dominon talar för sig själv)



Så jäkla fint, vilket tålamod de har de som bygger upp sånt här!!!! Är sjukt imponerad.

Nu är jag lite dåsig efter två glas rödvin så jag tänkte sova. Har en fullspäckad dag framför mig imorgon oxå :)

God natt!

Kommentarer
Postat av: vajb

WOW!!!! shit va coolt!!!!!!!!!

2008-12-18 @ 06:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0