PernieBernie

GOD JUL!!!

Nu börjar jag få riktig julkänsla!
Och tur är väl det, för nu är det juuuul!!!! :)
Granen är uppe, ljusen och lyktorna tända, julklapparna inslagna, rocky road fixad och nu är det inte så mycket kvar att göra tills vi kan fira jul!
Här hemma har vi precis spelat Bingolotto, det var hundra år sen sist, och det var lite småmysigt. Vi vann inget dock :(

Nu ska jag gå och lägga mig så jag är pigg och glad imorgon!

För er som inte fått det, så kommer vår julhälsning till er här:

GOD JUL FRÅN FAMILJEN LYCK/OLSSON!


Puss och kram och GOD JUL!

P.S. Önskar jag kunde lägga in bilder på hur vi har det här hemma just nu, men eftersom kamerasladden är spårlöst försvunnen så får ni helt enkelt vänta... :(



Kommentarer
Postat av: Caroline

Önskar er en suuuperfin julafton. Längtar tills ni hittar kamerasladden så vi får se bilder på ur ni har det, kära vänner! :-)

2008-12-24 @ 07:03:46
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Marina

Varma julhälsningar från hela familjen Jelic/Kissi!!! Hoppas vi ses snart! Kram på er!

2008-12-24 @ 09:13:27
URL: http://marinajelic.blogg.se/
Postat av: Sofie

GOOOD JUUUUUL!!!



Hoppas ni har en mysig jul och njuter av ledighet!



Många kramar

2008-12-25 @ 14:10:47
Postat av: Linda Englund

GOD JUL!!!!

hoppas ni har en riktigt mysig jul i nya lägenheten!!

kram på er

2008-12-25 @ 20:00:54
Postat av: vajb

juliga hälsningar från mig! Ps. hoppas ni fick igång bilen! KRAM

2008-12-25 @ 22:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0