PernieBernie

Mobila bilder

Innan vi går tänkte jag lägga in några bilder från mobilen.
Hittade sladden till datorn/mobilen nämligen :)

Man tar ju en del bra bilder med mobilen men glömmer lixom bort dem, i alla fall jag!

Kolla här på den allra första bilden tagen på Lucas, av mig i alla fall


Plutte!


Å här är han en dag gammal




Min favorit-sommarbild




Lucas åker kundvagns-bil





Jag vid första mötet med Teddie, Caroline och Johans lilla nyfödde goding




Lucas fikar på Lekhuset i Bromma




Det var allt för denna gång :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh vad söt han är! Det är så kul att se bilder, känns som att jag missar så mycket. Kramar till er från mig!

2008-12-11 @ 15:30:34
Postat av: vajb

vilket skönt perspektiv du har fått på sista bilden; hamburgaren bredvid lucas från lekhuset ser ju helt gigantisk ut :-)

2008-12-11 @ 17:14:37
Postat av: Lyckan

Nej DU är så söt! Och Lucas oxå förståss!

2008-12-11 @ 17:38:09
URL: http://mikaellyck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0