PernieBernie

Onsdag

Idag var jag uppe redan vid tolv men har ändå inte fått så mycket gjort. Lucas sover (men han börjar bli bättre) och jag har pratat med mamma i telefon i en timme! Micke är i skolan så jag hade tid att skvallra :)

Det gick jättefort att jobba igår, jag swingade och det hände en massa konstigt. Var det fullmåne igår??
Hoppas i alla fall att det går lika fort ikväll..

Nu ska jag plocka upp den sista kartongen i köket och sen ska jag laga lasagne. Var länge sen så det ska bli gott!
Har inte så mycket mer att berätta... :)

Kommentarer
Postat av: ellinor

Nästa gång ni åker till City Gross och handlar får ni komma förbi och hälsa på oss, jag och Rafiq bor bara 2 minuter därifrån!

2008-12-04 @ 11:19:16
Postat av: vajb

vad hände igår??? jag måste ha missat allt (förutom tomten på pokern...) Du får berätta när vi syns på jobbet ikväll ;-)

kram

2008-12-04 @ 14:45:22
Postat av: vajb

okej, jag erkänner; jag är förvirrad. Det är ju torsdag nu....sorry. hålla reda på dagarna är inte det lättaste när man har det här jobbet.. haha!

ha det bäst! KRAM

2008-12-04 @ 14:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0