PernieBernie

Glömde kameran hemma

Jag kollade precis på Criminal minds på kanal 5 och det var sjukt bra!
Spännande som bara den och så när man bara vill se hur det slutar så var det så klart säsongsavslutning, se fortsättningen typ 8 januari... hallåååå, så länge kan man ju inte vänta!!!!!!!!!!
Så jag fixade fortsättningen på nätet och har precis kollat på det. Satt som på nålar hela avsnittet, verkligen ett skitbra avsnitt det med. För er som missade dessa kan jag rekommendera att kolla, det är avsnitt 20 säsong 3 och avsnitt 1 säsong 4.

Jag var i stan idag men vi vaccinerade oss aldrig, stannade hemma och vilade med Lucas innan vi åkte så vi blev sena.
Träffade Karin med hennes sötnosar Julie och Sebastian. Lucas tyckte det var hur kul som helst att träffa en kompis och han och Julie busade som bara den :)
Sen fick jag hålla i Sebastian och snusa lite på honom, han var hur go som helst! Han är bara två månader och sååå liten, kan inte komma ihåg att Lucas varit så liten.... he he. Man blir lite sugen på en bebis igen :)

Vi fikade i gallerian men det var inte många lugna stunder med tre barn, ni kan ju tänka er.
Sen röjde vi runt på BR leksaker i säkert en timme, det gillade Lucas och Julie kan jag lova :)
Köpte en julklapp åt Lucas, en massa plast-mat som han kan leka med. Typ smörgåsar och ost och sånt som man kan låtsas att man gör i ordning. Hittade hur mycket som helst som jag hade velat köpa till honom, finns så mycket skoj!!!
Blev helt såld i en ryggsäck/väska på hjul med Wall-E. Kanske ska ta och önska oss den av nån, vore kul om han hade en egen väska när vi åker till Thailand.

Innan jag åkte hem med Lucas passade vi på att kika in på H&M där jag köpte en pyjamas åt honom i julklapp och sen var vi inne på Stockhome. Gud vad mycket skoj de har där!!!!
Hittade lite skojiga saker, några som blir julklappar så det kan jag inte berätta här :)

När vi kom hem var Micke hemma och Lucas blev jätteglad att se honom. Det är så gulligt, Lucas har börjat säga "Icke" vilket alltså betyder Micke, det sa han redan utanför porten så han verkar fatta att vi bor här nu.
Har badat honom och sen var det marsh pannkaka i säng, ja efter välling och lite mys i soffan så klart :)

Nu är klockan snart tolv så det är väl dax att gå och lägga sig antar jag.... Känns skönt att ha tre dagpass framför mig!

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0