PernieBernie

Sängsnack

Sitter i sängen med datorn i knät och kollar på dokumentären om Britney samtidigt. Fy farao vilket liv hon har, verkar inte skoj alls. Tänk att aldrig kunna gå utanför dörren utan att det står 100 fotografer och plåtar!

Mamma och Leffe är här nu! De kom igår och det är jättemysigt att ha dem här!
Idag var vi i Solna centrum och kollade lite och så handlade vi lite mat.
När vi kom hem kollade vi på V75 eftersom vi spelat en rad, vi fick fem rätt och nästan pengarna tillbaka.... jäkla hästar som aldrig kan springa som vi vill! :)

Skulle kolla på en film efter att Lucas somnat men vi hittade ingen bra som alla ville se och som inte var för lång (vi är alla ganska trötta) så vi kollade på Svensson Svensson istället och sen den nya serien på kanal 5, Flashpoint.
Kommer nog fortsätta kolla på den för jag tyckte den var jättebra! Gillar när de inte bara visar action och tuffa råa poliser utan även baksidan av polisyrket, mycket känslor och fin musik :)

Imorgon jobbar jag tolvtimmars-pass så jag borde vara uppe länge ikväll men kommer nog inte orka. Får sova lite på dagen imorgon istället.....
Lucas höll oss vakna ganska mycket igår natt så jag hoppas han sover bra i natt. Han har redan vaknat två gånger och gråtit, och vi vet inte varför. Jättejobbigt! :(

Jag ska nog spela lite poker nu :)

Kommentarer
Postat av: vajb

då syns vi på jobbet! :-)

2008-12-07 @ 06:24:57
Postat av: Helen

Så nu har jag min andra blogg tävling. Denna gång kan man vinna något som är den perfekte presenten till en tjejkompis eller helt enkelt till dig själv! Dessa är mina favoriter kan jag även säga!

2008-12-09 @ 16:12:26
URL: http://heleeens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0