PernieBernie

Julkort

Usch vad jag är trött! Jobbade tolv-timmarspass igår och kom hem sex i morse.
Eftersom Micke hade tenta så sov hans mamma Annika här för att kunna ta hand om Lucas när han vaknade.
Men Lucas var jättemammig och ville bara in till mig när jag sov, så jag vaknade några gånger. Till slut lyckades jag sova till halv två i alla fall men jag är ändå trött.
Nu jobbar jag två nätter till innan jag går på julledighet! Känns grymt bra :)

Igår fick vi våra kläder från H&M! Kändes som så grymt mycket kläder för så lite pengar, och det bästa är att vi kunde ha allt!
Blir bra i Thailand :)
Fick även en avi om att jag har ett stort brev att hämta från mormor, så det tänkte jag gå och göra nu.
Undrar vad det är i? :)

Vi har fått en massa fina julkort och vi har inte skickat ett enda... varför känns det som att det blir varannat år?
Har för mig att vi skickade en massa förra året men typ bara fick två stycken. I år har jag verkligen inte orkat tänka på julkort och då får man en massa... men det är roligt! Så tusen tack till er som skickat och läser det här :)
Ni får av oss nästa år ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny B

Jag fick ett väldigt fint julkort av er just!! Så himla roliga!! God Jul hela familjen!! Kram kram

p.s Snart är det Thailand, yey!

2008-12-20 @ 17:23:07
Postat av: AnnaC

Kul att kläderna passade, kan du inte visa lite foto på dem?

2008-12-21 @ 13:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0