PernieBernie

12 dagar kvar

SOL idag igen!! :)
Har precis sovit i över två timmar, tro det eller ej. Det tar emot lite att gå och lägga sig mitt på dagen när det är döfint väder, men när Lucas somnar så måste jag. Är så jobbigt att jobba natt om man har gått upp åtta på morgonen och inte sovit nåt mer.... men nu borde jag klara mig lite bättre! :)

Lucas och jag vaknade samtidigt, då var Micke hemma på lunch. Hann dock bara prata med honom i fem minuter, sen var han tvungen att gå.
Ska ge Lucas lunch nu och sen ska vi ut på promenad så att vi hinner njuta lite av solen.

Grattis till Mickes farmor Gudrun som fyller 80 år idag!!!!! Imorgon blir det kalas :)

image762



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0