PernieBernie

16 dagar kvar

Oj jag skulle blogga lite men fastnade på Gratisbio:s hemsida och nu är jag jättetrött! Borde vara uppe lite eftersom jag ska jobba natt imorgon men orkar nog inte...Ska berätta lite om dagen i alla fall :)

I morse kollade vi på Oscarsgalan som vi spelat in och det blev ju ungefär som väntat, förutom att No country for old men fick lite för många och There will be blood lite för få.
Efter galan var vi jättetrötta eftersom vi vaknat så tidigt när Lucas ville gå upp (halv sju) så då gick vi och la oss :) Sov i över en timme, det var jätteskönt!
Efter det åkte hela familjen till stan! Solen sken men det var inte så vidare varmt. Skönt att komma ut i alla fall.
Var i Gallerian och kollade lite, köpte ett litet keyboard till Lucas som är jätteroligt!
Käkade på Burger King och var på Åhléns innan vi mötte upp Pär, Mickes kompis på t-centralen. På vägen hem träffade vi även Johan, en annan av Mickes kompisar och så åkte vi hem till oss. Blev en riktig snabb-mats-dag idag för sen åkte vi och köpte thaimat i Aga :) Vi gör inte det så ofta, käkar snabbmat alltså, så då är det väl inte så farligt antar jag...
Blev en trevlig kväll med Buzz Hollywood och Guitar Hero bland annat. När de åkt hem kollade jag Anna Pihl som jag spelat in, det är så BRA!!
Nu måste jag som sagt sova, orkar knappt hålla ögonen öppna...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0