PernieBernie

21 dagar kvar

Hej! Vilken härlig dag, solen skiner och man kan ju inte bli annat än på bra humör då!
Har dock inte sovit så bra i natt, Lucas har vaknat flera gånger och jag hade ont i huvudet när jag gick och lade mig. Är lite tung i huvudet nu oxå, hoppas det går över när vi går på promenad sen. Lite frisk luft brukar ju hjälpa :)

Vi var ju på IKEA igår, åkte till Barkarby till slut. Hittade faktiskt allt vi åkte dit för, så nu kan vi barnsäkra ordentligt. Köpte även en ny matstol åt Lucas, hans gamla måste vi ju lämna tillbaka. Har redan satt ihop den och gillar känslan av att den står där i köket och väntar på Lucas utan gips :D

Oj nu somnade Lucasi mitt knä, bäst jag lägger honom och så ska jag försöka sova lite själv, ska ju jobba i natt...
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0