PernieBernie

Blöt av snö

Har varit en lugn dag. Lucas vaknade innan åtta, då var jag jättetrött. Vi låg i sängen och kollade lite på barnprogram innan vi gick upp.
Efter frukosten kollade jag lite på skidorna på tv och bestämde med Anna på msn att vi skulle ta en promenad lite senare. Då visste jag inte att det skulle börja snöa. Tur det kanske för hade jag vetat hade vi nog stannat hemma..

Anna skulle visa mig lite nya vägar på Lidingö så vi begav oss in i ett villaområde. Det var grymt kul att gå med henne för hon visste så mycket om alla villor! Varje villa vi passerade hade en liten historia som hon kunde, ha ha det var roligt!  Sjukt vilka hus det finns här! Så grymt fina, och dyra så klart. Drömma kan man ju göra..

Lucas var inte särskilt nöjd, han sov hemma innan vi gick ut och ville inte somna i vagnen igen. Dessutom var vi tvungna att ha på regnskyddet och då såg han inte så mycket. Inte så jättekul kanske och han gnällde heeeela tiden. Blev lugnt de minuter som han fick en majskrok att knapra på, men sen var det dax igen.
Vi hann gå i en timme i alla fall! Sen sa vi hej då till Anna och sprang hem, Lucas var nära på hysterisk...

       

   

Efter lunchen kollade jag på film, Gangster. Svensk film med bra skådisar men filmen var inget vidare.
Lucas somnade i mitt knä och sov hela filmen.. :) Mysigt!
Efter det var det dax att åka och hämta Micke vid båten.
När vi kom hem lagade jag spaghetti och köttfärssås och så kollade vi på Kalla fakta. Om pokerfusk på internet, inget nytt direkt.
Var så kul för det var reportage från EPT i Prag, då när vi var där. Och på en av filmsnuttarna såg man mina händer! Tyvärr var den största fisken på mitt bord, en grek, i vägen så att man inte såg mig... ;)

Nu är vi jättetrötta, Micke speciellt, han har ju jobbat oavbrutet hela helgen! Duktigt av honom tycker jag. Men nu ska vi sova, skriver mer imorrn!
Natti natti :)

Kommentarer
Postat av: ANNA

Ja.. när det väl händer så blir det inget skrivande om det i bloggen.. Då tackar nog jag för mig ;)

2008-02-04 @ 09:40:39
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0