PernieBernie

Ensam lördag

Är ensam ikväll. Lucas sover och Micke är iväg och jobbar på kryssning. Känns lite skumt, både skönt samtidigt som jag saknar Micke.
Lucas sover i Mickes säng just nu, han ska få sova bredvid mig hela natten, mysigt :)

Igår var ju Jennie här, det var jättetrevligt! (bild kommer senare). Vi åt thaimat som jag lagade med oreo-milkshake till efterrätt. Och så lite low fat-chips och godis till filmen vi såg. Sen var vi MÄTTA!!!
Film ja... vi började kolla på "The assassination of Jesse James by the coward Robert Ford" (kort titel va) men kände att vi inte var på rätt humör för den. Micke gick och lade sig tidigt så Jennie och jag bytte film och kollade på "The painted veil". Seg start men på slutet var den helt ok!

I morse åkte Jennie efter frukost, hon skulle in till stan och shoppa loss, hoppas hon hittade nåt skoj! Micke har jobbat på Vivo hela dagen och Lucas och jag har roat oss med en promenad i snöovädret... matade fåglarna, det är alltid skoj tycker jag :)

Förresten, idag sålde vi vår bilbarnstol! Trodde inte det skulle ringa någon när jag såg hur många annonser det fanns på bilbarnstolar på blocket, men igår ringde en tjej som var jättetrevlig. De köpte den för 400:- som vi hade satt ut, de försökte inte ens pruta. I LIKE! Skönt att vi blev av med den.

Var bjudna på fest hos Johan och Nicolie i Skogås men orkade inte åka. Känns inget kul att åka med Lucas, särskilt inte när man är själv och inte kan turas om att hålla honom. Hoppas de har skoj på festen i alla fall!

Nu ska jag glo lite mer på TV innan jag sover. Får väl passa på att njuta av att ha soffan för mig själv :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

svar: hihi ;D jaa jag längtar ihjäl mig..

2008-02-03 @ 00:16:28
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0