PernieBernie

Lördag och nypremiär på jobbet

Idag har jag jobbat! Det var över ett år sen sist så därför var det faktiskt skoj :)
Skulle få deala idag, men så blev det ju inte... det fanns inte inspectors så att det räckte, som vanligt, så det var bara att ta på sig kavajen. Var en del nytt att lära sig, mest tekniska grejer, men det gick ganska bra ändå.
Kände inte igen särskilt många, av dealers var det väl två jag kände igen (av typ 10) och det är ju inte så kul. Men de nya verkade ok ändå..
Fick deala från halv sex men fick sitta på ett pokerbord som aldrig kom igång, så det blev inget dealande alls för mig idag. Nästa gång jag jobbar är fredag, då ett nattpass som ID. Undrar hur det kommer gå, de är så långa och jag är ju inte alls van vid att vara uppe så sent längre.. vi slutar ju halv sex på morgonen för er som inte vet. Usch vad trött jag kommer vara!
Vad gäller gästerna så var de exakt samma som när jag slutade för ett år sen. Det kunde lika gärna varit igår jag jobbade vad gäller dem... ibland undrar man om de inser hur spelförstörda de är?
Skyndade mig hem efter jobbet eftersom det var melodifestival ikväll!!
De flesta av er vet väl att jag älskar melodifestivalen?!!
Vi gjorde pizza som vi åt till den, det var gott. Tycker inte det var så bra låtar i kväll,eller ingen som var nåt speciellt. Brydde mig faktiskt inte så mycket om vilka som gick vidare, tycker nästan att det var lite skoj att Christer Sjögren gick vidare, även om hans låt inte var nån hit direkt.
Hoppas det blir bättre låtar de andra gångerna.

Saknade Lucas massor idag!! Ringde hem på nästan varje rast :)
Han är förkyld stackarn, han hade lite feber i morse och så snorar han jättemycket.

Imorgon bitti åker jag tidigt, ska vara i stan kl 09 innan vi åker till Bromma och flyger mot Halmstad. Ska bli jätteskoj men är lite nervös för att åka iväg från Lucas. Inte nervös pga att jag inte tror de klarar sig utan mig, utan mer för att jag själv kommer sakna honom... men det ska nog gå bra, och på ett sätt blir det skönt att komma iväg och kunna slappna av ordentligt!

Vi hörs på måndag när jag kommer hem igen!
Ha en skön söndag, det ska jag ha :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: vajb

syns vid bussen imorgon bitti! :-))

2008-02-09 @ 23:37:40
Postat av: Caroline

Vad gör en ID?

2008-02-10 @ 08:56:03
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Jennie

Ha så kul på kursen :) Kram!

2008-02-10 @ 15:45:18
URL: http://www.theoneandonlyjennie.blogspot.com
Postat av: Jessica Schön

Tävla om en fuktcreme värde 363;- i min blogg! :)

http://salongjessica.blogg.se

2008-02-12 @ 16:41:31
URL: http://salongjessica.blogg.se
Postat av: Annika

Tyckte Amy va bra lyssnade på den flera gånger o den låten blir bättre för varje gång jag hör den.
Växer gör Lucas också han är så söt och duktig jag fick ju träffa honom när du var i Halmstad.

2008-02-12 @ 22:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0