PernieBernie

Måndag

Vilket härligt väder det var idag! Så fick man vårkänslor igen, blir helt förvirrad av vädret. Ena dagen vår, andra snöstorm..
Behövde åka in till jobbet och kolla min uniform och lite sånt, och bestämde med Sanna att vi skulle ses i stan. Helt sjukt att vi inte setts sen våra bebisar kom! Men idag blev det äntligen av :)
Innan vi drog in till stan kände jag att det var dax att klippa Lucas. Han var för bedrövligt långhårig. Är inte så duktig på att klippa utan tog bara kökssaxen och klippte lite. Inte världens vackraste men jag sparade ju 230:- som det kostar att klippa barn här på ön.

Före
    

Efter
         

På jobbet träffade jag som vanligt på lite skojigt folk och så fikade Sanna och jag med våra guldklimpar. Sen gick vi till McDonalds där vi åt lite och sen var vi en sväng på H&M och kollade gulliga barnkläder. Konstaterade än en gång att det finns mycket mer fina och gulliga kläder till tjejer. Killavdelningen är ganska trist. Får hoppas på att man får ett barn till nån gång och att det är en tjej ;)
Glömde ta kort och kom på det när vi skulle säga hej då till S&I, då tog jag det här kortet på Ida.  :)



Lucas har varit jättesnäll hela dagen och sov ganska länge i vagnen. Micke jobbar till nio så nu sitter man här och funderar på vad man ska se på tv.. snart är det i alla fall vällingdax för Lucas! Skriver mer sen, hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Sanna & Ida

Tack för idag :-)

2008-02-04 @ 23:52:30
Postat av: vajb

Den där klippningen ser ju bra ut! Inte behöver du lägga ut 230:- för att fixa Lucas frissa :-)

2008-02-05 @ 02:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0