PernieBernie

Onsdag

Idag var det mammalunch hemma hos Emma och Bella. Har aldrig varit hos dem så det var skoj att se hur de bor. De bor precis bredvid Foresta med jättefin sjöutsikt!
Vi fick god pastasallad och sockerkaka :) Och jag som inte ska... ja ni vet.
Men jag gick promenad innan och promenad efter så jag har i alla fall promenerat i över en timme idag, det är ju bra! Är så jäkla trist väder..
Men nu börjar min ljudbok bli spännande så då jag gärna en omväg för att lyssna lite till!
Micke kom precis hem och jag har ätit lite mellis ihop med Lucas precis. Nu ska jag kolla lite på Glamour innan jag åker till Maria på middag. Ska bli jätteskoj att träffa henne och Angelica, var jättelänge sen vi sågs bara vi tre, och särskilt utan Lucas!
Ha en skön kväll :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad mysigt med middag, kul dessutom att träffa kompisar och bara få vara Pernilla.. inte Pernilla Lukas mamma (även om det såklart är härligt). Hoppas att du hade en supertrevlig kväll! Kram Jennie

2008-02-07 @ 09:37:44
URL: http://www.theoneandonlyjennie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0