PernieBernie

Skräpmats-fredag

Ikväll kom Jenny och Jennie hit men Jennie var tvungen att åka hem direkt och vi andra var hungriga så vi bestämde oss för att skjutsa hem Jennie och köpa mat på hemvägen.
Det blev pizza :)  Var länge sen vi åt hämt-pizza, det var gott.
Efter det åt vi av kladdkakan som jag gjorde i morse och så lite smågodis och chips, så nu är magen ordentligt full... :/
Har spelat Buzz Hollywood nästan hela kvällen, det är så himla skoj!

Har inte hänt så mycket mer och nu är jag ganska trött. Vore bra om jag hade varit uppe lite ikväll så jag vänjer mig inför imorgon kväll när jag ska jobba, men tror inte att jag orkar. Vi får se! Ska nog spela lite poker nu :)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0