PernieBernie

Torsdag

Hade jätte jätte jätteroligt hos Maria igår! Var grymt skönt att komma iväg lite och bara kunna slappna av. Ingen Lucas som vill ha mamma :) Fast det är klart, jag saknade honom även om det var skönt att vara borta, när jag kom hem hade jag sån himla lust att pussa på honom hi hi. Han vaknade till när jag la mig så då gjorde jag det, sen somnade han om :)
Idag har varit en jätteskön dag. Var på promenad på förmiddagen, åt lunch med Micke och sen spenderade jag eftermiddagen framför tv:n med att kolla på tre avsnitt Gossip girl. Det är så himla bra, blir bara bättre och bättre!! Nu finns det sex avsnitt till, sen har de inte visat fler i USA fast det var planerat. Vet inte vad som hänt, tydligen har inte serien haft så många tittare där som de hoppats på... förstår INTE varför! Bara de inte bestämmer sig för att lägga ner serien, då blir jag lessen... :(
Lucas sov i mitt knä de två första avsnitten, det var mysigt :)
Grät jättemycket till Glamour idag. Det låter sjukt för er som inte såg det, jag förstår det, men det var jättesorgligt! En av karaktärerna dog. Och så är jag väldigt blödig av mig, gråter för sjutton åt ALLT nu för tiden. ha ha

Har precis kollat på Brottet, det är oxå väldigt väldigt bra. Slutar alltid så himla spännande så man blir gaaaalen :)
Nu ska jag sova, blir inga bilder idag heller, får väl göra ett kollage sen eller nåt...
Ska upp tidigt imorrn. Först i natt ska jag upp och göra välling åt Lucas innan klockan blir fyra, för sen måste han fasta. Vid halv åtta ska vi vara på Astrid Lindgrens och få nytt gips. Hoppas det inte är så där fullt som det var sist när vi fick dela rum med tre andra... vill ha ett eget rum!
Nåja, ha det bra så hörs vi! Håll tummarna för att det blir goda nyheter om Lucas höft imorrn!

Kram och god natt :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

godmorgon:)!

2008-02-08 @ 13:12:48
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Sofie

Jag håller tummarna för er, hoppas att det går bra!

2008-02-08 @ 14:49:25
Postat av: Linda Englund

Hoppas allt går bra för er på sjukhuset!! Håller tummarna för er. Krama om Lucas ifrån mig. Hoppas vi ses snart!
Kram Linda

2008-02-08 @ 17:11:20
Postat av: Peter, Anna och Inca

Vi håller också tummarna!
Det kommer nog att gå bra. Snart springer Lucas fortare än Micke

2008-02-08 @ 17:49:33
Postat av: vajb

Hoppas allt går bra!! KRAMIS

2008-02-08 @ 18:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0