PernieBernie

Ändrade planer

Är så jäkla trött! Känns som man är tillbaka till tiden när Lucas var nyfödd och man var konstant trött.
Det var tur att jag gick och la mig tidigt igår, vid tio la jag ner huvudet på kudden och somnade DIREKT.
Vid halv två började det... Lucas vaknade och hade bestämt sig för att inte somna om. Provade allt, som vanligt. Efter en och en halv timme gjorde jag en flaska välling som han drack och sen somnade han som tur var.
Fick sova nästan tre timmar till, vid 06.20 ville Lucas gå upp! Så nu har vi suttit i vardagsrummet och väntat på att mamma skulle vakna. 

Vilka skumma serier det går så tidigt på morgnarna på TV!!

Skulle åkt hem imorrn men pratade med Micke som är ledig idag och insåg att det kanske vore bättre om Lucas och jag åkte hem idag istället. Imorgon jobbar Micke till nio på kvällen.... Ska ändå inte göra nåt speciellt här idag och jag behöver sova! Så om vi åker hem får jag hjälp att packa in och ut ur bilen och så får jag vila lite på eftermiddagn. Så vi åker efter frukosten....

Lucas är helt hysterisk i köket, måste gå och ta honom.

Vi hörs när jag är tillbaka i stockholm igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0