PernieBernie

Det blir paj

Puh! Har varit fullt upp fram till nu och nu ska jag börja laga mat.
Mammalunchen var jättetrevlig och jag blev såå imponerad av vilket fint hus de hade! Helt nyrenoverat och stilrent, vilken dröm! Tog en massa bilder som jag ska lägga upp sen :)
Kom inte hem förrän halv fem och vid fem var Lucas och jag nere på Vi och mötte Micke som slutade vid fem. Smygtittade lite på honom när han hade en kund där i charken och det såg bra ut! :D

Usch vilken dålig fantasi jag har vad gäller middagsmat nu för tiden. Känns som vi har typ tre rätter som vi växlar mellan att äta... vi var helt lost inne på Vi, men till slut kom jag på att jag var sugen på paj med tacosmak.
Det är ju grymt gott!
Har massor att berätta känns det som, får berätta mer sen efter jag lagat mat och gett Lucas lite att äta.
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Lyckan

Du är för snäll jag är ju osäker som en oskuld men tack för komplimangen min älskling

2008-01-15 @ 18:22:39
URL: http://mikaellyck.blogg.se
Postat av: Caroline

Paj. Mumma. Tänkte göra det tills imorgon, men då kanske du är trött på paj? ;)

2008-01-15 @ 18:46:45
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Jennie

Varsågod, gör gärna det :) (länka alltså). Kul att det går bra för Micke, alltid spännande och nervöst med nytt jobb. Kram på dig!

2008-01-15 @ 18:48:08
URL: http://www.theoneandonlyjennie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0