PernieBernie

En bra dag att vinna miljoner på

Fy fan vad det blåååååser! Höll på att blåsa bort när jag var ute med mamma och leffe. Och det ska bli värre framåt eftermiddagen säger de.... Tur att man inte behöver gå ut nåt mer idag!!

Blev inte så mycket sömn i natt som jag hade velat, kanske sex timmar eller nåt. Tror att det kan bero på att vi inte sover hemma, det vet man ju själv att det kan bli lite rörigt med sömnen på ett nytt ställe i början. Lucas hinner väl lagom vänja sig när vi ska åka hem igen.. :(

Har precis varit i centrum och handlat lite och hämtat vår hästkupong. Micke och jag är med på en andel, mamma och leffe har oxå en. HOPPAS vi vinner!
Idag är en bra dag att bli miljonär på tycker jag! :D

Mamma var nere på byfiket och köpte kakor åt oss, så jag har precis tryckt i mig tre sorter.
Och jag ska ju inte......
Får väl köra nån bantningsgrej när jag kommer hem.

Nån som har nåt bra tips på hur man går ner några kilo, snabbt ska det gå!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ut och promenera i rask takt innan frukost, varje dag :) Det verkar som att du har det mysigt hemma! Jag längtar hem lite jag med nu men mamma kommer i slutet av febr så jag får nöja mig till dess... Ha en härlig helg!

2008-01-19 @ 14:21:31
Postat av: Annika

Jag har lite dåligt samvete om att jag sa att man blir så smal när man ammar. Räknade ju inte med att du är så duktig på mat och GODIS. SORRY

2008-01-20 @ 00:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0