PernieBernie

En fas?

Idag var det alltså avslutning på bvc och jag och Lucas hade sällskap med typ alla andra i gruppen.
Värsta barnvagns-karavanen med åtta mammor/pappor med vagn :D
Själva bvc-träffen kändes nästan onödig, det sades inte så mycket nytt egentligen. Vi pratade mest om hur de andra träffarna varit och knöt ihop säcken. Det roliga är att träffa alla andra mammor, pappor och barn.
Alla ungar är så duktiga och livliga nu, händer så mycket nytt för varje vecka! Några är väldig bra på att krypa och gå med stöd, så det går undan. Lucas låg på golvet och glodde med ögon stora som fotbollar på de andra :)

                

Efter bvc gick vi till Calma där jag käkade lunch. Vet inte vad det är med Lucas just nu men han är väldigt mammig och skrikig. Skitjobbigt. Antar att det är en fas eller nåt sånt. Fick inte äta lunch i lugn och ro utan fick muta honom med majskrokar och gurka.
På vägen hem skrek han jääättehögt, alla människor vi mötte glodde på oss och undrade vad det var frågan om... sånt där som man helst av allt vill undvika som förälder :p
Hoppas den här fasen går över snart.




Kommentarer
Postat av: Marina

Hihi, jag känner igen det där, det är få saker som kan göra en så svettig och stressad som ens eget barns gnäll och skrik! Men jag lovar, det går över! Det är bara ännu en fas...
Kram

2008-01-23 @ 09:58:33
URL: http://marinajelic.blogg.se
Postat av: Annika

Vadå gurka kan han väl inte äta ännu? Farmor !
Kan ju få i halsen ?

2008-01-25 @ 22:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0