PernieBernie

Ett roligt vad

Idag blev det i alla fall en promenad!
Lucas verkade jättetrött innan vi hade hunnit ut, så vi slog vad om när han skulle somna. Micke trodde innan korvkiosken, jag trodde innan vi hade hunnit ur Lidingö centrum. Den som förlorade skulle vara tvungen att hälsa på alla vi mötte på vägen till kyrkviken...
Kan säga att det gick väldigt snabbt genom centrum eftersom det var Micke som körde vagnen. :P
Men som jag trott, Lucas somnade ungefär i höjd med akademibokhandeln, dvs innan vi hade hunnit ur centrum.

Det har ju varit en fin dag idag och det betyder att det var MYCKET folk som var ute och promenerade!!
Jag kan nog inte förklara hur mycket jag skrattade varje gång vi gick förbi någon och Micke helt lugnt sa "Hej".
Alla blev så förvånade! Men de flesta hälsade faktiskt :)

Lyckades filma en snutt, inte den bästa kvaliteten, men ändå får ni ett smakprov hur det såg ut :D



Ha ha ha ha ha!!!! Det var dagens, nä VECKANS roligaste!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahahahaha! Åh vad kul!!! :)

2008-01-13 @ 21:25:26
Postat av: Anonym

Hahahaha, jag kan tänka mig att du skrattade! Jag skrattar bara av att läsa om det =)

2008-01-13 @ 23:55:21
Postat av: vajb

hahaha!!! va roligt!!! :-))

2008-01-13 @ 23:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0