PernieBernie

GÄSP

Har inte sovit så mycket som ja skulle vilja, Lucas bråkade när vi skulle lägga oss och vägrade somna i sin egen säng. Lilla pyret, han blev kolugn så fort jag lade honom mellan oss i sängen. :)
Vaknade två timmar senare och flyttade då över honom till hans säng, Micke och jag sover inte så bra när Lucas ligger i vår säng. Blir så trångt eftersom Lucas är så bred med gipset.
Hur som helst, somnade väl vid halv tre och sen vaknade Lucas vid åtta.. gäsp!
Tur vi inte har så mycket planer idag, kanske kan vila lite senare.
Nu är det grötdax för Lucas!
Funderar på om jag ska göra lite gröt till mig oxå. Fast inte fruktgröt som han får, utan havregrynsgröt. Det är ju supernyttigt och man blir mätt.
Hörs sen!

image581

Kommentarer
Postat av: miss

gäsp säger jag med gäsp, gäsp! fan för att jobba en lördag!

2008-01-12 @ 09:12:17
URL: http://sb7000.blogg.se/
Postat av: GirlGoesMom

Svar: Ja, han trivs toppen i soffan, med alla sina tillbehör ;) Skönt, för så får mamma en liten stunds lugn iaf :D

2008-01-12 @ 10:12:38
URL: http://girlgoesmom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0