PernieBernie

Gäsp

Lucas var inte så snäll som jag hoppats på i natt. Känner mig ganska trött men vi har saker som måste fixas och jag har en son som vill allt annat än ta det lugnt. Han kryper så bra nu att man knappt kan lämna honom själv någonstans, och det känns jätteovant för oss som bara kunnat lägga ner honom var som helst och han legat kvar där.
Har käkat frukost så nu är vi redo för dagen!
Först ska jag bara göra mig i ordning lite, när Leffe kommer hem från jobbet om en halvtimme drar vi till Västervik för ombesiktningen...
Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Kesu

Hej Pernie!

Hittade hit via Carolines Luddet. Visste inte att det var DU som låg bakom signaturen Pernie. Jag hade också mycket roligare än vad jag hade trott jag skulle ha. Kom ju ganska utpumpad efter jobbstrulet på sen eftermiddag. Men jag åkte hem rejält upplivad.

Apropå goda semlor. Läste igår om en engelsman som bor i Sverige. I början blandade han ihop semla och fastlagsbulle och frågade efter samlagsbullar. ;)

Hoppas vi ses snart igen och ha det så skönt hos mamma i Gamleby!

2008-01-18 @ 12:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0