PernieBernie

God morgon

Gårdagskvällen var JÄTTErolig! Hade mycket trevligare än jag trott det skulle bli, så jag är nöjd.

image617
                                           Dagens outfit: min nya blus och halsband från H&M :)

Vi var tio tjejer totalt, nio som ville lära sig poker, och så lilla jag. Jag pratade och pratade och pratade och pratade... först kände jag mig lite förvirrad eftersom det var rätt länge sen jag hade en pokerskola, men det gick bra ändå.
Nästan alla som var där var journalister så ni kan ju tänka er att man fick många och bra frågor :D
Sånt är alltid skoj.
Efter själva introduktionen så körde vi en liten turnering i Texas holdem, no limit.
Om man åkte ut fick man låna nya marker bara för att det inte skulle vara så tråkigt för de som åkte ut. Vi bestämde att om man hade lånat marker kunde man inte vinna turneringen, så höll vi på tills det bara var en kvar med icke lånade marker, funkade faktiskt bra! Var första gången jag provade nåt liknande.

Caroline, min kompis som var värd för kvällen, var så gullig. Hon hade satt upp tidningssidan med Lucas och mig på badrumsdörren :)

image618

Här är några bilder från pokerbordet

       

   


När jag kom hem vid halv ett vaknade Lucas och grät hejdlöst. Bytte blöja och ammade men det hjälpte inte, så jag fick gå upp och göra en hel flaska välling och den sluuuukade han. Sen var det ok för sen somnade han. Då var väl klockan halv två eller nåt...  Vid fem vaknade han till igen och då flyttade jag över honom till oss så att vi skulle få sova lite till. Gick upp halv ått och är ganska trött. Micke gick precis till jobbet och jag ska bara äta lite frukost och packa ihop lite grejer, sen ska vi dra mot småland och mamma!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åhh vad mysigt att besöka mamsen! Ska ni vara där länge? Ingen tur förbi Växjö ;) Kram!

2008-01-17 @ 09:24:07
URL: http://www.theoneandonlyjennie.blogspot.com
Postat av: Marina

Fin blus! Passar perfekt på dig :)

2008-01-17 @ 09:38:27
URL: http://marinajelic.blogg.se
Postat av: Lyckan

Men vem vann då?

2008-01-17 @ 12:47:40
URL: http://mikaellyck.blogg.se
Postat av: Annika

Tror nog kändisskapet sitter i ett tag. Ha det skönt hos mammsen. Puss o kram.

2008-01-17 @ 13:35:19
Postat av: vajb

Du passar verkligen super i den blusen! jag längtar tills mitt paket från HM dyker upp...;-)
men det är ingen gul blus med där. Blått är ju min färg så det är en blå skjorta istället :-)

2008-01-18 @ 23:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0