PernieBernie

Hur korkad får man vara?

Har ju glömt att berätta om en väldigt korkad grej jag gjorde igår.
Jag skulle tanka innan jag åkte till Gamleby och svängde därför in vid Jet. Brukar alltid tanka med kort men den här gången bestämde jag mig för att ta kontanter, och kollade i plånboken. Där låg fyra hundralappar och några tjugor, så jag tänkte att det var lika bra att ta alla hundringar.
Fine, jag stoppade i dem och minuten efter kom jag på det.

Bilen har ju halv tank bensin redan. Skulle det gå i bensin för fyra hundra??

Under tiden som bilen slukade bensinen sa jag tyst för mig själv

"fan fan fan fan faan

Vid 320 slutade den sluka. Det blev lite dyrare bensin än vanligt och jag kände mig dummare än vanligt.

Så kom igen nu, berätta för mig exakt HUR korkad jag är så får vi det överstökat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0