PernieBernie

Improvisera mera!

Skulle käka quesadillas ikväll, var så länge sen. Har haft ett recept på köttfärsröran här nånstans men ikväll hittade jag det inte.. typiskt.
Bara att improvisera lite, slänga i det man gillar lixom.
Man borde ju improvisera oftare.
Det blev jättegott!
Röran bestod av köttfärs, tacokrydda, lite tacosås HET, färska tomater, gul paprika. Och så riven ost och tortillabröd med korn i. Enklare kan det ju knappast bli!
Åt med sallad till och dippade i gräddfil och ostdipp. :)

image649

image650

Kommentarer
Postat av: Jennie

gott de ser ut :)

svar: jo jag med :( de e as snyggt faktiskt hahaa.. eller snyggare än de jag har nu ;P men ska byta gips snart pga såret så då får jag väl tjata mig till ett rosa :)

2008-01-20 @ 23:19:12
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0