PernieBernie

Insikt

Det är så konstigt. Ibland kommer man till insikt om vissa saker. När jag gör det så känner jag mig så glad på nåt sätt. Det är det som är konstigt.
Till expempel idag. Den här serien "Ska du säga" ("What i like about you" på engelska) som går på kanal 5.
Har kollat på den många gånger, inget jag följer men jag kollar när det inte finns nåt annat att kolla på. Som tidiga lördagsmorgnar...
Idag insåg jag att jag tycker den är ganska rolig. Inte rolig så att jag skrattar högt, men lite smårolig, småmysig och småtrevlig.
Och då blev jag glad.
Undrar varför. Är det för att jag sett så många avsnitt och därför nu känner att jag inte slösat så många timmar i onödan? Who knows.
Kommer inte följa den ändå, men det är skönt att man blir glad av det lilla :D

image583

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0