PernieBernie

Lördagsmys

Blev ingen promenad för oss idag. Skulle precis ta på oss och kila iväg när vi insåg hur o-kul det är att promenera med barnvagn i regn. Och blåst. Så vi bestämde oss för att ta bilen och åka till Willys och handla lite istället.

På Willys blev jag jätteglad. De har börjat sälja Oreos!!! Jag älskar Oreos, det är ju så grymt gott, och vi har inte fått tag på det på ett tag då Vivo slutade sälja dem. Vi ska ju inte köpa onyttigt (...) men vi bestämde oss för att köpa ett paket och göra oreo-milkshake till efterrätt idag. Det är ju trots allt lördag! :)

             image586 image588

Vi ska äta fläskfilé med råstekt potatis och bearnaise till middag. Ha ha man kan nästan tro att vi firar nåt men det gör vi inte. Vi ska bara försöka njuta av helgen riktigt ordentligt innan vi börjar jobba.

När vi kom hem gjorde jag pannkakor som vi åt till lunch. Smaskens!
Lucas har somnat och jag kollar på skidskyttet, ska lägga mig i soffan och vila lite samtidigt som jag kollar med ena ögat.

Ha en skön lördag!

Kommentarer
Postat av: Marina

ojojoj! Måste köpa!!!

2008-01-12 @ 18:36:57
URL: http://marinajelic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0