PernieBernie

Morrn morrn!

Usch vad jag har sovit dåligt i natt. Somnade ju sent pga pokern och sen vaknade Lucas vid tre och ville inte somna om. Vi förstod inte vad det var, han fick tutta så länge han ville och vi bytte blöja, sen satt jag med honom i famnen och sjöng vaggvisor men inget hjälpte. Det var som om han inte fick ro till att sova. Provade till slut att värma en slurk med välling som han drack upp och sen somnade han till slut. Han kanske bara var lite hungrig då stackarn.
Idag var det min tur att gå upp när Lucas vaknade, vi har tagit varannan dag sedan Micke blev arbetslös. Lucas vaknade halv nio, så det blev väl fem timmars sömn för mig... är faktiskt ganska trött.

Nu ska jag göra gröt och fixa frukost, och väcka Micke som ville att jag skulle göra det, fast han har sovmorgon!
Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0