PernieBernie

Nöjd

Besöket i Solna centrum blev en succé eller vad man nu skulle kunna kalla det. Hittade nämligen allt vi letade efter!
I och för sig inte så mycket, men jag är som sagt nöjd. Nya batterier till vågen och även till bilnyckeln. Både Micke och jag konstaterade att nya batterier inte verkar vara bra för vågen, den blev så jäkla pigg och visade visst några kilon som den inte orkat visa förut... :/
Köpte även knappnålar! Nu kan jag börja sy, det ska bli skoj! Ska premiärsy mig lite nya gardiner.
Såg världens gulligaste tyg på Panduro, hade velat köpa och sy gardiner till Lucas blivande rum, men det kändes lite tidigt. Vi har ju inte ens hittat lägenhet än.. Men grymt fina var de, blå med små pirater på :)
Kollade runt lite på internet, de var lite i stil med de här, fast mycket sötare.

image697

Kollade på "Gossip girl" och "I huvudet på Gynning", tycker båda var jättebra! Kommer absolut följa GG, det verkar vara en serie helt i min stil :D
Usch nu blev det sent, måste gå och lägga mig nu. Imorgon ska jag på rea, såg ett mail om att H&M har halva reapriset med start imorgon! Nu kanske jag äntligen kan köpa de där jeansen åt Lucas som jag kollat på sen i somras, de är underbara! Om de kostar 50:- så är det värt det :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0