PernieBernie

Nya kläder

Har läst lite olika bloggar och inser att det som folk skriver mest om är kläder. Då blir man ju jättesugen på att köpa lite nya kläder!! Har inte köpt så mycket kläder sen Lucas kom, har varken funnits tillräckligt med pengar och har känts meningslöst när man inte har gått ner alla graviditetskilon som man skulle vilja.
Men så fick jag ett erbjudande från H&M i höstas, man kunde beställa av vårkollektionen och få 10% rabatt samtidigt som man fick ett par tights och en tunika på köpet! Smålänning som jag är så kunde jag inte motstå erbjudandet! ;)
Beställde lite kläder som jag tyckte var snygga och som jag tror jag har användning för i vår.
Hoppas de kommer snart, är så sugen!

Bland annat den här blusen som jag har höga förväntningar på.

image607
(bild från hm.se)

Vad tror, blir den fin på mig? Känns som att den blir snyggare om man har lite solbränna...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tror den kan bli jättefin på dig! Men håller med om att den troligen kommer bli ännu snyggare när du fått lite sommarfärg :). Men det brukar väl inte vara nått problem för dig direkt... Hoppas ni får det mysigt på mammalunchen! Kram Kram

2008-01-15 @ 14:41:06
URL: http://www.theoneandonlyjennie.blogspot.com
Postat av: Lyckan

JA guuuuuuuud va snyggt

2008-01-16 @ 14:48:52
URL: http://mikaellyck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0