PernieBernie

Överkörd av en mangel

Konstigt att man kan känna sig bakis utan att ha druckit alkohol. Känns som en stor mangel kört över mig och jag har ett STORT coca-cola begär. Som alltid när jag är bakis.
Fast jag är inte bakis. Var på kalas igår men körde bil så det blev alkoholfritt för mig.
Först var vi hos Mickes farmor och där var jättemycket folk. Mickes pappa och Gunvor, Mickes farbror med fru och Mickes faster med son. Och så Jenny och Tomas, Mickes syster och till sist vår lilla familj. Blev trångt runt bordet och det var jättegod mat och supertrevligt. Både Mickes farmor och syster hade gjort efterrätt och det tackar man ju inte nej till. :) Först god päronkaka med vaniljsås och fruktsallad, sen smarrig hallonmoussetårta med choklad. Ibland blir man ju bortskämd med god mat!

Efter kalaset åkte vi hem till Mickes pappa. Även Jenny och Tomas följde med. Där spelade vi poker och lite black jack, det var skoj. Blev sent, Lucas sov på deras säng och vi hade så trevligt så vi åkte inte förrän halv två eller nåt sånt. Kom i säng halv tre, och nu för tiden är man ju inte van vid sena nätter. Inte konstigt att man är trött.

Kan ju inte lägga in bilder i min trasiga dator, kanske lägger in några senare så ni får se.

Har precis sett Charlotte Kalla vinna skidorna och Angelica ringde så nu är hon på väg hit. Vi ska gå på promenad!
Hoppas man blir lite piggare av det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0