PernieBernie

Parfym

Skulle behöva en ny parfym. Alla mina börjar ta slut. Skulle köpa en i Prag eller på flygplatsen där men det var svindyrt, typ 600 spänn för en flaska! Så det blev ju ingen som ni säkert förstår.
Har tre favoriter genom tiderna.

* Polo sport av Ralph Lauren.  

                                                                                      
image577




* Be delicious av Donna Karen.

image578



* Pacific paradise av Escada.

image579



Dessa tre är underbara, och jag kan inte säga vilken av dem jag gillar allra bäst.
Luktade på Escadas nya doft, Sunset heat, och den är nästan ännu bättre än pacific paradise! Därför skulle jag vilja ha den nästa gång jag köper parfym.

image580


Synd att det är så dyrt att köpa i Sverige, jag är för snål när jag vet att det är billigare på charter eller utomlands..
Men idag hittade jag en bra sida på nätet! De har faktiskt ganska billig parfym att klicka hem.
Sidan hittar du här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0