PernieBernie

Så var det snart helg igen

Shit vad det går upp och ner med bloggandet. Var så himla duktig där i några dagar och nu undrar säkert många vad det är som har hänt. Det ska jag berätta för er. Ingenting. Har bara inte haft så mycket lust att blogga. Dessutom har Lucas krävt mycket uppmärksamhet, och han är ju trots allt viktigare än bloggen. :P

Idag är en konstig dag. Vi var ute en sväng på förmiddagen, kollade rean lite på Lindex, Hemtex och H&M. Köpte den där badrumsmattan som jag varit sugen på i några dagar. Hittade ett skärp i silver för 20:- och några duschcreme oxå de på rea. Vilka fynd man kan göra så här på slutrean!! Så himla skoj.
Det jag skulle komma till var att det är en konstig dag mest pga vädret. Det regnade när vi var ute och när jag nu kollade ut genom fönstret möttes jag av sol! Mycket märkligt. Är våren på väg ändå?

Micke var hemma och åt blodpudding med oss på lunchen. Vi pratade om Lucas blogg och kom överrens om att vi ska "dela" på den. Hittills har det bara varit Micke som fixat med den men nu ska jag hjälpa till, ska bli skoj!
Så om jag inte är här så ofta framöver så är jag nog på Lucas blogg, fast under täckmantel då förstås :)

Ha en skön helg!

image689

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åhh, ja det hade varit mysigt!! :)Då hade vi kunnat sjunga singstar heela kvällen. Ska förresten upp till Sthlm nästa helg, vad ska du hitt på då? Kram!!

2008-01-25 @ 20:14:50
URL: http://www.theoneandonlyjennie.blogspot.com
Postat av: Marie

Vilken liten sötnos =) nu blev jag ju riktigt nyfiken på filmen *spännande* trevlig helg =)

2008-01-26 @ 14:55:22
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0