PernieBernie

Skalbaggegalan

Har strökollat lite på guldbaggegalan. Tycker såna där galor bara blir tråkigare för varje år. Stackars människor som måste sitta där hela kvällen och lyssna på alla människor som tackar till höger och vänster. Tycker inte alls det låter särskilt kul.
Och Sissela Kyle då! Jag brukar gilla henne men det var bara några enstaka skämt som var roliga ikväll. Tycker hon försöker FÖR mycket.
Det roligaste med hela kvällen var ändå parodi-trailers på några kända filmer. Arn blev Arne- svenneriddaren och Beck blev Späck. Ha ha vilket jobb de hade lagt ner på de små filmerna, det var kul!
Per Morberg var lite rolig oxå förstås, undrar hur man kommer på tanken att klä av sig mitt på scenen? :D

Insåg att jag inte sett många av filmerna som var nominerade. Inte en enda när jag tänker efter, kan det vara så illa? Den enda som jag på rak arm kan komma på att jag vill se är Leo, den verkar så läskig. Nån som sett den?

Men hallå, vem kom på att det skulle vara just en skalbagge som skulle vara pris? Är det någon som tycker den är snygg egentligen? Jag tycker den är jätteful...

image681


Gud vad positiv jag blev i det här inlägget då, ha ha! Men ibland bara måste man.... :P

Nu ska vi kolla på gårdagens program av Poker (det som går på kanal 5), om ni missat det måste ni ju kolla in Micke när han dealar. Coolt att man har en pojkvän som är tv-kändis :D

Sen måste jag sova, är jättetrött! Om jag har tur får jag sovmorgon imorrn, håll tummarna!
Gonatt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Kim

Den är skitful, men ganska komisk :P

2008-01-21 @ 22:53:12
URL: http://laudon.blogg.se
Postat av: Madeleine

Godnatt, sov så gott! =)

2008-01-21 @ 22:54:44
URL: http://madeleine0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0