PernieBernie

Skitförbannad

Det är lite taskigt att säga det men Lucas är verkligen såååå söt när han är arg.
I helgen var han så arg när han åt mat, vet inte om det var för att han var tvungen att äta lax, fisk tillhör inte favoriterna, eller om han bara var trött. Eller om jag gjort nåt ;)

Det roliga med Lucas är att även om han inte är jätteförtjust i maten som serveras så äter han i stort sett allt. Har inte haft några problem med maten sen han började äta mat, då spydde han av fisken.. men nu gapar han åt allt.
Mamma sa att jag inte alls var sån, att jag var jättekrånglig och bråkade mycket när jag skulle äta. Tydligen spottade jag ut det mesta och vägrade gapa så att det var en riktig kamp vid varje middagstillfälle.
TUR att inte Lucas ärvt den jobbiga genen av mig :D

Här är en arg Lucas.

image647

image648

Kommentarer
Postat av: Jennie

hahaha va söt :D

svar: nej de fick jag inte :( jag ville ha rosa.. men jag fick röd/orange? as fult!

2008-01-20 @ 23:05:09
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Kajsa

haha vad söt han är

2008-01-21 @ 16:11:36
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/
Postat av: Annika

Måste han äta fisk? Snyft. Även om han e fantastiskt söt när han e arg? xxxx o kram

2008-01-21 @ 18:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0