PernieBernie

Skumt

Maten blev jättegod! Stekte nog kycklingen lite för länge, det är så svårt att göra många saker samtidigt.
Lade undan lite kyckling och ris åt Lucas och gjorde lite mat åt honom. Blev så gott att vi nästan hade velat ha hans mat, ha ha.
Det är roligt det där med stark mat. Innan jag träffade Micke kunde jag typ inte äta någon stark mat alls. Har alltid varit jättekänslig för stark mat. Men eftersom Micke älskar när det är starkt så har jag vant mig sakta. Nu kan jag äta ganska starkt faktiskt, det känns bra! Är det inte bra för ämnesomsättningen eller nåt sånt att äta stark mat???
Det behöver jag i så fall. :)

Kollade tv-tablån och det är verkligen inte ett skit på dumburken om dagarna längre!! Vad har hänt? Det beror kanske på att de vanliga serierna inte kommit igång efter juluppehållet? Lite trist. Fast egentligen skönt oxå, för nu är man inte så beroende av att passa en massa tider för att se på TV om kvällarna... man kanske skulle se nån film istället.

Nä nu ska jag göra mig ett härligt skumbad och tända en massa ljus! Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Jenny

jo jag vet det också.. Det är många butiker som gör så men ändå :S

2008-01-08 @ 20:07:35
URL: http://jjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0