PernieBernie

Snart ett år

Morrn morrn! Idag var det min tur att ha sovmorgon, åh vad skönt!
Micke gick upp med Lucas vid nio och då bad jag honom väcka mig vid halv elva. Vill inte sova för länge även om det är skönt, blir så tung i huvudet.
Vid halv elva vaknade jag av att Lucas pussade på mig :) Kan man vakna bättre? Nä.
Kunde dock inte slå upp mina ögon direkt utan låg och drog mig i en kvart eller nåt.

Tänkte på det idag, att snart är det ett år sen jag jobbade! Helt sjukt vad fort det har gått. Känns lite konstigt att man ska börja jobba snart. Kommer nog vara skoj det första passet i alla fall, men tror jag kommer bli less ganska snabbt. Undrar om det är många gäster kvar som man känner igen? Kommer vara hur mycket ny personal som helst i alla fall..

Läste på en blogg precis att det har kommit ett nytt Desperate housewives idag!! Trodde det skulle dröja länge innan det kom nytt pga manusförfattarstrejken i USA, men nu har det tydligen kommit ett i alla fall. ÅH jag vill se det nu! Sista avsnittet som Vajb och jag såg slutade ju så himla spännande!!

image555
Bild från Google.se

Idag är det nypremiär för mammalunch! Är bjudna hem till Sara och Wilma, ska bli skoj att se alla igen efter juluppehållet :)



Kommentarer
Postat av: Marina

Ja, tänk vad tiden rusar! Redan ett år sen du jobbade... Men du, jag lovar att du kommer att känna igen varenda gäst, men tyvärr inte en enda av personalen! Sjukt men sant. Inte riktigt lika roligt som förr, när man kände alla.

2008-01-08 @ 15:39:40
URL: http://marinajelic.blogg.se
Postat av: vajb

TJOOOOOOOOOHOOO!!!! Mer Desperate Housewifes! Vad glad jag blir! Ser fram emot att, tidigare än väntat, ha en av våra mysiga DH-dagar! :-)))

2008-01-08 @ 21:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0