PernieBernie

Sovmorgon

Nu är jag besviken!
DET SNÖAR!!!!! 
I natt drömde jag att vi var i Kalmar (fråga mig inte varför) och det var så varmt så att vi skulle gå och bada i en pool.
Så kommer man upp och ser snön, det kändes INTE bra.
Jag hatar snö. Visst det kan vara fint ibland och runt jul är det  ju mysigt, men sen tycker jag att den bara kan försvinna. Jag bor nog i fel land...

I alla fall så var det skönt med sovmorgon idag! Såg att jag hade besöksrekord på min blogg igår igen, 228 unika besökare :D  Det är så kul, hoppas det fortsätter så!!

Nu är jag hungrig, det får bli havregrynsgröt idag igen. Mums!

image682

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad du är fin. Ser inte så hungrig ut men förväntansfull xxxx o kram.

2008-01-22 @ 13:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0