PernieBernie

Stardust

Har tillbringat eftermiddagen i köket och spelat backgammon och kinapoker. :)
Sen har vi ätit spaghetti och köttfärssås, tvättat, satt på diskmaskin och nattat Lucas.
Kollade på det där nya Singing Bee på tv3. Var väl ingen hit, men lite kul ändå. Störde mig ganska mycket på han som vann, han verkade tycka att det där programmet var det viktigaste som fanns i livet.. he he.
Jag har fått bestämma film till kvällen, och Micke har tjatat i flera dagar om den här filmen Stardust, så jag tänkte att det är väl bra om vi ser den då, så blir han nöjd. Hoppas den är bra nu.

image598


Skulle lagt in några bilder från dagen, men det är ju hopplöst som vanligt vid den här tiden på den här sidan, så det får bli senare eller imorrn..

Kommentarer
Postat av: Emil

Hej!

Det är otroligt kul att sitta och googla "Singing bee" eller söka efter det på bloggportaler så här i efterhand.

Vad tråkigt att du "störde dig på mig". Men programmet var inte det viktigaste i livet. Däremot att jag kom så pass långt som jag gjorde gjorde mig glad. För varje moment jag klarade mig vidare ifrån visste jag att jag var ett steg närmare segern och de eventuella pengarna. I duellen var jag övertygad om att jag skulle komma 2:a men jag lyckades mirakulöst vända det. Så självklart blir man glad när man vinner och dessutom tar hem alla prispengarna.

/Emil

2008-01-23 @ 20:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0