PernieBernie

Tisdag

Hej! Idag fick jag sovmorgon så jag känner mig nöjd. Micke är ledig och även om vi inte har så mycket pengar att slösa så tänkte vi åka och kolla efter lite småsaker som vi behöver. Kul att komma ut lite oxå! Letade efter närmaste Clas Ohlsson på nätet och det verkar nästan vara Solna centrum, så vi åker dit. När jag tänker efter så vet jag inte om jag varit i det centrumet nån gång, ska bli skoj!
Lucas sover och vi har precis satt in en annons på blocket, ska försöka sälja vår bilbarnstol som inte Lucas har kunnat använda sedan han fick gips... får se om vi får napp!

Annars ser jag grymt mycket fram emot kvällen, blir en riktig tv-kväll! Först premiären av "Gossip girl" på kanal 5, och direkt efter det "I huvudet på Gynning". Najs :)

Ha en skön tisdag!

image696
Lucas när han softade i saccosäcken igår :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas ni får bilstolen såld & att du haft en mysig dag! Kram

2008-01-29 @ 19:54:59
URL: http://www.theoneandonlyjennie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0