PernieBernie

Vi är hemma!

Gud vad det kändes som det gick snabbt att åka hem idag! Lucas var hysterisk innan vi kom iväg och grät jättemycket, men innan vi vinkat hej då till mamma och leffe hade han somnat :)
Sen sov lilla plutten ända till Södertälje, dvs 2½ timme! Inte ofta han sover så länge, bara om vi åker bil eller vagn som det kan hända ibland. Han var nog väldigt trött, kanske lika trött som jag?

Hemligheten med den snabba resan var nog att jag satte på min ljudbok i bilen. Vilken underbar uppfinning!
När man väl kommer in i lyssnandet tänker man inte på de långa cementvägarna man har framför sig. Jag såg istället miljön i boken framför mig, det kanske låter farligt men det var det inte. Bara... roligt.

Åkte vid elva och var framme innan två så resan gick ju faktiskt snabbt :)

Var jätteskönt att komma hem och träffa Micke och Lucas verkar oxå nöjd över att vara hemma.
Ska kolla skidskyttet nu och sen äta lite. Förhoppningsvis ska jag vila lite oxå :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, kul att läsa din kommentar på Marinas blogg... Halmstad! Det är inte vad jag fått veta. Visserligen väldigt nära men inte Halmstad. Vad roligt att vi fått två olika svar, undrar vad det blir??? (Vågar inte skriva här vad jag fick för svar)

2008-01-20 @ 16:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0