PernieBernie

Gamleby

Idag flyttade vi från huset i Tullinge. Städade och plockade/packade hela morgonen och sen drog vi till Lidingö. Där packade vi bara in Mickes grejer och sen åt vi lunch innan det var dags att åka igen.
Den här gången åkte vi till Gamleby, fast Micke stannade hemma för han ska jobba nu i veckan.
Lucas sov hela vägen i bilen, fick som vanligt väcka honom nån mil innan vi var framme... trodde aldrig jag skulle få honom att somna ikväll men nu sover han :)

Mamma och Leffe har semester så vi stannar hela veckan. Det är Visfestival-vecka i Västervik så vi ska nog åka in in nån dag och kolla lite, det är så mysigt.

Nu ska jag spela lite poker innan jag sover!

Kommentarer
Postat av: vajb

ha det så jättemysigt hos din mamma!! jag "försvinner" till Polen i 5 dagar, sen hoppas jag vi kan hitta en DH dag efter det....längtar efter en mysig dag med dig! :-)

2008-07-09 @ 09:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0