PernieBernie

Regn=SOL!

Jag blir så trött på att meteorologerna alltid har fel! I alla fall så har de haft det på sistone. Det skulle ju regna hela helgen men vi har inte sett nåt regn, tvärtom! Men inte för att jag klagar, det är ju underbart! :)
Igår var vi hos Mickes pappa i Huddinge. Jenny var oxå där. och Mickes farmor samt Gunvors mamma. Kul att träffa alla!
Vi grillade och satt ute i solen, jätteskönt, och maten var supergod!!

Idag har vi tagit det lugnt och handlat lite på Willys. Jag fick sitta ute i solen en stund och lapa sol och sen kom Vajb.
Vi snackade skit och sen kollade vi de sista Desperate housewives-avsnitten. GUD så bra de var!!
Man kunde lätt tro att det var sista avsnitten någonsin men nu har vi kollat upp det och det ska börja en ny säsong i USA i september som tur är! Jag överdriver inte när jag säger att vi blev ordentligt lättade av den nyheten :)
Mellan två avsnitt tog vi matpaus och fixade tacos som vi åt. Lucas fick oxå tacos, eller köttfärs i tortillabröd. Han älskade det!!
Efter DH kollade vi på Batman begins och nu är den slut så Vajb åkte precis hem. Har varit en jättemysig dag!

Nu hoppas jag att det blir sol imorgon igen.....

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh va mycket fina bilder du lagt upp :-) Skoj..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0