PernieBernie

Uppe med tuppen

Idag är det Mickes tur att ha sovmorgon (när vi är lediga tar vi varannan dag) så jag var uppe vid kvart över sju...
Ganska trött men det går. Solen skiner men det känns inget skoj eftersom de sa på vädret att det ska regna i flera dagar nu.
USCH!
Planen idag är att åka till Mickes pappa i Huddinge. Vi ska fira Mickes födelsedag med dem :)
Igår hade vi en riktigt soft dag. Vi gjorde typ ingenting :)
Satt ute i solen en stund, var på promenad och fyndade lite barnkläder på Lindex och H&M. Jag älskar rea, särskilt sån rea där det är "ta 2 betala för 1", då blir det ju sjuuukt billigt!
Nu har vi även börjat kolla seriöst efter resa till Thailand i januari, känns skoj! När som helst nu så bokar vi!
Det jag pratar om är alltså att Micke och jag ska gifta oss där!! Alla är välkomna att följa med, vore så skoj om vi blev några stycken! Så hör av er om ni är sugna på lite värme och sol och lata dagar i januari :D



Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja vad kul!!!! Jag möter gärna upp er där!!

2008-07-20 @ 15:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0