PernieBernie

En lugn tisdag

Idag började Micke jobba så Lucas och jag har fått klarat oss själva. Men det gick bra :)
Var nere i centrum en sväng, ville kolla om jag hittade nåt på rean. Köpte två linnen på Lindex, de kostade 59:- styck men det var Ta2betalaför1 så det blev bara 59:- för båda. :D Sånt gillar vi!
Köpte ett par linnebyxor till Micke på rean men de var för stora, så vi ska gå dit imorgon och kolla om det finns i rätt storlek.
Nu känner jag att jag är på riktig klänningsjakt, hoppas jag kan åka in till stan nån dag i veckan och kolla lite mer. Till vintern lär det ju inte finnas lika många klänningar att välja på...
Är väldigt osäker på hur jag vill att min klänning (alltså den till bröllopet) ska se ut. Tror att jag vet att det är DEN när jag ser den.. Jakten fortsätter.... :)

Idag cyklade Lucas och jag! Det var jätteskönt. Förr, både när jag bodde i Västervik och Växjö, cyklade jag jättemycket men det var ju några år sen nu. Känns konstigt att man blir så trött vid minsta lilla backe, så var det inte förr. Har verkligen tappat alla benmuskler :(
Först var vi i alla fall i lekparken och sen åkte vi till Willys och handlade. Lucas var så trött på vägen till Willys att han somnade i barnsadeln! Försökte väcka honom när jag skulle sätta honom i kundvagnen men det var helt omöjligt så han satt och sov i den. Alla människor bara glodde och verkade tycka det var jättesött, och det var det oxå!

Nä nu måste jag gå och sova. Imorgon ska Micke och jag gå på bio, det ska bli skoj!
God natt :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Den finaste bröllopsklänningen vi sett på en strand i Thailand är faktiskt en helt vanlig vit, enkel klänning från Indiska. Tjejen var brun och vacker och hade utsläppt hår och var avslappnad - precis som det ska vara på ett barfotabröllop.

(Du kan få veta vad det värsta vi sett i klänningsväg är också... :-)).

2008-07-30 @ 07:39:03
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Caroline igen

Glömde säga. Snäckhalsband is the shit. :-)

2008-07-30 @ 08:03:20
URL: http://engvall.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0