PernieBernie

Update

När jag ändå är igång här vid datorn och Lucas kollar på Svampbob fyrkant tänkte jag passa på att lägga in lite fler bilder från de senaste veckorna. Blev ju inte så många förut.
Här är lite blandat från när vi bodde i Anna och Peters hus, från Fantomendagen i Eskilstuna med Peter och Sofie och från Gamleby.

TULLINGE

    
   
Grillning med Pär och Johan, till efterrätt blev det kolapaj efter Leilas recept :) När Sofie och Peter kom grillade vi igen :D


    
  
Jordgubbar och Lion-bars (även de efter Leilas recept) och sen blev det kortspel i köket. Här smyger vi fram korten genom en fiffig handkikare ;)

     
Bad i poolen och lite sol i solstolen :)


FANTOMENDAGEN

  
  
Vi hängde på låset när de öppnade :) Sen klappade Lucas getter och vi fascinerades över hur flamingon sover.


  
  
Det var populärt att gå mellan mamma och pappa :) Höjdpunkten på dagen var att träffa Fantomen!


     
  
Lucas fick det goda märket av Fantomen och sen fick Micke och Lucas provsitta i Fantomens tron en stund och även rida på hans häst Hero (?). Vi hann med lite rutschbana oxå!

  
    
Sofie var snygg som Fantomen, och Lucas glad. Sen kollade vi på en Fantomenpjäs.

GAMLEBY

  
  
Här är Lucas och jag i Västervik och träffar Helen. Vi käkade pizza och var hos hennes föräldrar som bor helt underbart! Mitt inne i stan men med egen brygga, ett sånt ställe skulle man ha :)


  
  
Lucas lekte med Helens brorsbarn och älskade det! Bild 2-4 är från mamma och Leffes torp där vi hade det härligt!


  
  
Vi åt gott och mös, Lucas verkade trivas för han somnade i mitt knä och det var länge sen..!


  
  
På lördagen åkte mamma, Leffe, Lucas och jag in till Vvik och kollade på folk. Det var Visfestival-vecka och helt fullt med turister! Sen på kvällen var vi hundvakt åt lilla Mio :)


Mamma tog fram sin gamla korgstol som hon hade när hon var liten. Lucas verkade tycka det var jättekul att få sitta i en stol som passade honom!


Sötis!


Det var lite uppdatering på bilderna, hoppas ni gillar dem :)
Vi har haft en jättemysig sommar än så länge, och än är den inte slut!!



Kommentarer
Postat av: vajb

jag gillar verkligen bilden där Lucas tittar ut från altanen i Tullinge!! Hur cool som helst! :-) Kram

2008-07-19 @ 20:09:35
Postat av: Linda Englund

oj vad ni har hunnit med mycket!!

Själv jobbar och jobbar och jobbar och job.....jag. Men i september har jag semester :)

Kram Linda

2008-07-19 @ 22:46:45
Postat av: Sofie

åhhhh vilka fina bilder!!! Söt lucas är på sista bilden i den lilla stolen. tänk att det dröjer ett helt år till jag får träffa er igen! bra att du lägger upp massa bilder så man får se hur ni har det! KRAMAR

2008-07-20 @ 15:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0